Obserwatorzy

środa, 11 marca 2015

Zakupy Make Up Revolution

Witajcie!
I znów zakupy! Muszę przyznać że jestem uzależniona od kupowania kosmetyków, ale pewnie jak większość osób z taka pasją :)
Ostatnio kupiłam kilka rzeczy od Make Up Revolution:
-paleta cieni do powiek 100- Nudes And Smoked Collection
-paleta róży  i bronzerów: BLUSH&CONTOUR
-rozświatlacz: HIGHLITER PEACH LIGHTS
-szminki odcienie: CRIME i THE ONE





Jak narazie jestem zachwycona zakupem. Zobaczymy co będę sądziła po dłuższym testowaniu, na pewno dam znać :)
Do kolejnego :)

12 komentarzy:

  1. niezła ta paleta. ale czy mi się wydaje czy większość cieni ma wykończenie perłowe? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak większość to perłowe, ale mają piękne intensywne kolory i jestem dużo bardziej z nich zadowolona niż z matowych :)

      Usuń
  2. wow, tyle cieni to ja w życiu dotychczas nie zużyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak jest ich trochę ale gramatura niewielka, myślę że i ja ich wszystkich nie zużyję ale są przepiękne :)

      Usuń
  3. mam od nich cienie i rozświetlacz, ten ostatni bardzo lubię, a cienie to zależy niektóre wypadają lepiej inne słabiej :-) niech Ci dobrze służą :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że się sprawdzą, na początku byłam sceptycznie nastawiona do tej firmy ale niektóre rzeczy są naprawdę fajne :)

      Usuń
  4. Jesteś zadowolona z palety cieni? Też miałam ochotę ją kupić, ale jestem sceptycznie nastawiona.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam obawy, ale póki co jestem bardzo zadowolona, szczególnie z tych cieni satynowych, perłowych, mają piękne intensywne kolory. Na bazie do powiek utrzymują się u mnie cały dzień :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. mnie nie zachwyciły, średnio za nimi przepadam.

      Usuń