Obserwatorzy

niedziela, 22 marca 2015

Wiosenny makijaż

Kochani,
zawitała do nas już wiosna, więc przynajmniej mnie wprawia to w dobry nastrój, chodź pogoda za oknem lubi robić niespodzianki :)
Obudziłam się z myślą aby zmalować dziś coś kolorowego, wiosennego.
Zobaczcie więc co udało mi się stworzyć :)



 Postanowiłam tym razem zrobić zbliżenie na oczko.



Kosmetyki, które użyłam do wykonania makijażu:
-podkład Pierre Rene Skin Balance (odcień No20)
-korektor L'oreal True Match (odcień 2)
-puder Kryolan Anti Shine
-róż glazel z palety mini róży (http://www.ladymakeup.pl/sklep/glazel-paleta-rozy-i-brazerow-prasowanych-mini.html)
-bronzer Bahama Mana The Balm
-szminka Make Up Revolution  kolor CRIME.

OCZY: 
-cienie kobo: 148 Pink , 149 Violet, 151 Turquoise
-sleek paletka  Del Mar : Poolside, Blue Marlin, Chilled Out
-tusz Max Factor 2000 calorie
-sztuczne rzęsy (nieznanej marki :))






9 komentarzy: