Obserwatorzy

środa, 18 marca 2015

Warsztaty makijażu beauty z Karoliną Zientek :)

Witajcie kochani,
Ta niedziela minęła mi aktywnie, bo na warsztatach makijażu beauty z Karoliną Zientek , organizowanych przez Klub Kobiet Aktywnych .
To moje już drugie warsztaty z Karoliną. Wcześniejsze dotyczyły makijażu wieczorowego, niestety nie pomyślałam i nie zrobiłam sama zdjęć, więc jeszcze na nie czekam. Na pewno pojawi się również fotorelacja :)
Co powiedzieć?
Wspaniała atmosfera, przemili ludzie :) a czas uciekał w mega szybkim tempie :(

Oczywiście nie mogłabym pominąć faktu, że makijaż jaki wykonałam na modelce zdobył pierwsze wyróżnienie !!! <jupiii>

Najpierw krótka teoria, a później makijaż pokazowy wykonany przez Karolinę.
I tu mam kilka zdjęć :)
Tematem przewodnim makijażu pokazowego była tęcza :)







Poniżej zdjęcia makijażu, który ja wykonałam.

Ostatnio w głowie siedzą mi turkusy i jak widać musiałam to wykorzystać :)





W związku z tym, że makijaż jaki wykonałam zdobył pierwsze wyróżnienie dostałam w nagrodę bon :) i otrzymałam wyróżnienie :)




Na koniec jeszcze kilka fotek :)






 Relacja z warsztatów z makijażu wieczorowego już niebawem :)

7 komentarzy: