Obserwatorzy

sobota, 14 marca 2015

Turkusowe oczy :)

Tak jak obiecałam zmalowałam dla Was makijaż nowym nabytkiem Kobo i My Secret :)
Musiało być kolorowo, bo w nowych turkusach się zakochałam :)

Makijaż bardziej dla odważnych lub na wyjątkowe wyjścia.
Ja osobiście na co dzień używam klasycznych kolorów, więc w takim makijażu wyszłabym tylko na specjalną okazję :)

Mam nadzieję, że się spodoba to co stworzyłam :)

 

Na górnej powiece turkusy: matowy Kobo (151 Torquoise) połączony z satynowym z My Secret (109). Na załamaniu powieki cień z poświatą niebieskiego z My Secret (104). Zewnętrzny kącik przyciemniłam czarnym matowym cieniem z Inglota.
Na dolnej powiece Fiolet Kobo (149 Violet).
Eyeliner żelowy Meybelline.


A ja już myślę nad kolejnym make up'em :) Więc pewnie niedługo jakaś nowa propozycja :)
Miłego weekendu!!

8 komentarzy: